Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ψυχολόγο ανάπτυξη ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ Γιατί τα παιδιά πρέπει να αθλούνται > 자유게시판

Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ψυχολόγο ανάπτυξη ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ Γιατί τα παιδιά…

페이지 정보

작성자 Marshall 댓글 0건 조회 26회 작성일 24-11-27 17:26

본문

ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ Η ψυχολογική υγεία είναι ίσως η μεγαλύτερη προσφορά του αθλητισμού στα παιδιά καθώς το παιδί με τη σωστή αυτοεκτίμηση......
453E6B1217DA9EAF6D7FF5A0F1AAC945.jpg
Γιατί τα παιδιά πρέπει να αθλούνται ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ Η πιο σπουδαία ωφέλεια είναι η εσωτερική ικανοποίηση που νιώθουν




Η ψυχολογική υγεία είναι ίσως η μεγαλύτερη προσφορά του αθλητισμού στα παιδιά καθώς το παιδί με τη σωστή αυτοεκτίμηση παίρνει αποφάσεις και είναι πιο υπεύθυνο για τις πράξεις του.



Τοποθετεί ρεαλιστικούς στόχους, ενεργειακο τζακι κασετα γωνιακο βολος στους οποίους μπορεί να πετύχει και προσπαθεί να ζει με το στυλ «μπορώ να το κάνω». Αυτό το σύστημα πίστης δεν υπάρχει μόνον εσωτερικά, αλλά και εξωτερικά.



Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ τα παραπάνω υπογραμμίζει σε σχετική μελέτη του ο Ζήσης Παπανικολάου, διδάκτωρ-ερευνητής Αθλητικών Επιστημών πανεπιστημίου Temple των ΗΠΑ και αναπληρωτής καθηγητής ΤΕΦΑΑ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας.



Ο κ. Παπανικολάου ερευνά τα οφέλη της συμμετοχής των παιδιών στον αθλητισμό και, όπως διαπιστώνει, τα παιδιά, με τη συμμετοχή τους στα σπορ, ικανοποιούν βασικές ανάγκες τους. «Η πιο σπουδαία ωφέλεια είναι η εσωτερική ικανοποίηση που νιώθουν τα παιδιά.



Μια έμμεση ωφέλεια των νεαρών μαθητών-αθλητών είναι η ανάπτυξη των επιδεξιοτήτων, που έχουν σχέση με την κοινωνική ανάπτυξη και προσαρμογή. Ίσως τα πιο βασικά οφέλη των παιδιών είναι η υγιεινή σωματική και κινητική ανάπτυξη. Η τακτική αθλητική προπόνηση βοηθάει τα παιδιά, να αναπτύξουν τα σπουδαιότερα φυσικά συστήματα του σώματος (καρδιοαναπνευστικό σύστημα, δυνατούς μύες και οστά)» υπογραμμίζει ο αναπληρωτής καθηγητής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας.



Η προπόνηση των παιδιών, ωστόσο, σύμφωνα με όσα επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Παπανικολάου, απαιτεί καλή οργάνωση, σχεδιασμό και προγραμματισμό από ειδικούς επιστήμονες (προπονητής, γυμναστής, αθλητίατρος, αθλητικός ψυχολόγος, σχολικός ψυχολόγος, προπονησιολόγος, εργοφυσιολόγος, κινησιολόγος, κ.λπ.).



Ο προπονητής θα πρέπει να κάνει το παιδί να αγαπήσει τα σπορ και να προσπαθεί,σύμφωνα με τις δυνάμεις του, να απολαμβάνει τη χαρά του παιχνιδιού, αφού είναι γενικά αποδεκτό ότι η κίνηση και το παιχνίδι αποτελούν απαραίτητες φυσικές εκδηλώσεις των παιδιών.



Σύμφωνα με τον ίδιο, ενεργειακα τζακια διπλησ οψησ βολος έρευνες στην Αμερική έδειξαν ότι τα παιδιά συμμετείχαν στα σπορ από ευχαρίστηση και στην ανάπτυξη των αθλητικών τους ικανοτήτων και της φυσικής τους κατάστασης. Η συμμετοχή τους στον αθλητισμό επιδρά θετικά μόνο όταν οι προπονήσεις έχουν τη μορφή «λειτουργικού, σχολικού-ψυχολογικού περιβάλλοντος».



Ο προπονητής ενισχύει τη φιλία, την ψυχαγωγία, το συνεχές ενδιαφέρον, την επιτυχία, τη σωστή συμπεριφορά, τις ηγετικές ικανότητες, το φίλαθλο πνεύμα και αποφεύγει την ψυχολογική πίεση και το στρες.



Πιο αναλυτικά, με βάση τις δικές του μελέτες, ο κ. Παπανικολάου σημειώνει ότι, η σωστή συμμετοχή των παιδιών στον αθλητισμό είναι θέμα αποκλειστικά του πτυχιούχου Φυσικής αγωγής και του διπλωματούχου προπονητή.



Η επιστημονική, συστηματική προσέγγιση στον σχεδιασμό του προπονητικού προγράμματος, η καλλιέργεια ηθικών αξιών και η σωστή φιλοσοφία, αποτελούν απαραίτητες αρχές της προπόνησης-διδασκαλίας των νεαρών αθλητών. Από την άλλη, διαμπερεσ τζακι βολος διευκρινίζει, η ικανότητα μάθησης κι απόδοσης αποτελεί βασική προϋπόθεση για τον αθλητισμό υψηλού επιπέδου.



Οι αθλητές δεν μαθαίνουν όλοι το ίδιο και δεν αποδίδουν όλοι στον ίδιο βαθμό. Το ιδανικό επίπεδο μάθησης, απόδοσης και ψυχικής διάθεσης έχει σχέση με την ποικιλία του προγράμματος, τα νέα ψυχολογικά ερεθίσματα, το ενδιαφέρον, τη θετική ενίσχυση, το πρόγραμμα της παρακίνησης, τους ρεαλιστικούς στόχους και τέλος, τη σωστή συμπεριφορά του προπονητή. Κάθε μαθητής-αθλητής είναι ξεχωριστή προσωπικότητα, με χαρακτηριστικά (γνωρίσματα), τα οποία ο προπονητής-γυμναστής πρέπει να γνωρίζει.



Η αθλητική ψυχολογία βοηθάει τον προπονητή να οργανώσει καλύτερα τις προπονήσεις και σύμφωνα με τις ατομικές ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της ομάδας. Προτείνει ακόμη τρόπους, ιδέες και δραστηριότητες για το «ψυχολογικό ανέβασμα» της προπόνησης.



Καθοριστικός είναι και ο ρόλος των γονιών στην συμμετοχή των παιδιών τους στα αθλητικά προγράμματα. Οι γονείς, εξηγεί ο κ. Παπανικολάου, πρέπει να γνωρίζουν, ότι η δική τους υποστήριξη, η αγάπη και ο σεβασμός βοηθούν τα παιδιά να παραμείνουν στο χώρο του αθλητισμού. Οι γονείς να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους, ώστε η αθλητική συμμετοχή να γίνει «συνήθεια ζωής».



Ο στόχος των γονέων πρέπει να είναι η άθληση των παιδιών τους για πάντα, καταλήγει ο αναπληρωτής καθηγητής στο ΤΕΦΑΑ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας.










ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»

Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ, ο πρώην υπουργός χρησιμοποίησε βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ

Βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε ο Θόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM 99,5

και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.



«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε να πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:



Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.



Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε:  «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.